dijous, 16 de febrer del 2017





Realiza los ejercicios que tienes en los enlaces siguiente. No olvides de comentar cada uno de ellos explicando lo que te ha parecido más interesante o difícil . Si  tienes alguna duda puedes plantearla para que entre todos te podamos ayudar. 








PRACTICAMOS LA ORTOGRAFÍA




http://www.juntadeandalucia.es/averroes/centros-tic/41009470/helvia/aula/archivos/repositorio/0/188/html/recursos/U04/recursos/ar_comosuenanlaspalabras01/es_carcasa.html


http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/4EP_leng_ud3_ai01_cas/frame_prim.swf

http://www.editorialteide.es/elearning/Primaria.asp?IdJuego=459&IdTipoJuego=1

30 comentaris:

  1. El que mes m'ha costat a sigut al PRIMER ;-)

    ResponElimina
  2. El que mes m'ha costat a sigut el primer
    P.D: La Sheyla i jo ho em fet juntes per aixo tenim el mateix

    ResponElimina
  3. M'ha semblat més interesant el primer perquè era més difícil

    ResponElimina
  4. el que mes m´ha costat a sigut el premir perque es una mica dificil...

    ResponElimina
  5. el que mes m'ha costat a sigut el primer perque era mes dificils que els altres

    ResponElimina
  6. Aquestes activitats han sigut molt divertides i facils.
    Pero el primer el vaig fer a la segona perque hem vaig equivocar.

    ResponElimina
  7. el que mes ma costat a sigut el primer els altres no

    ResponElimina
  8. El que mes m'ha costat ha sigut el primer.XD

    ResponElimina
  9. el que mes m'ha costat ha sigut el primer.

    ResponElimina
  10. El que mes m'ha costat ha sigut el primer.

    ResponElimina
  11. El que mes me ha costado el primero porque era dificil

    ResponElimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. Les eh encertat totes ������ pero la que mes m'ha costat a sigut la primera�� Soc la alba fuentes

    ResponElimina
  14. las he encertado todas pero me a costado el primero

    ResponElimina
  15. el que mes m`ha costat a sigut el segon perue no entenia les paraules

    ResponElimina
  16. Estos ejercicios han sido muy divertidos,el que más me ha costado ha sido el primero porque algunas las he echo mal.

    ResponElimina
  17. Hola soy el Nil.
    Han sido muy divertidos los ejercicios :-).
    El que más me ha costado ha sido el tercero, porque habian muchas palabras y alguna vez me liaba y me equivocaba, peró la mayoria las he acertado.

    ResponElimina
  18. El que más me ha costado a sido el tercero habían muchas palabras
    📖📌

    ResponElimina
  19. a sido fácil pero en el 3 he fallado 2

    ResponElimina
  20. El primero me ha costado un poco pero en general ha siso divertido.

    ResponElimina
  21. En general ha sido facil , pero el tercero es el mas dificil

    ResponElimina
  22. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  23. Gràcies per els exercicis han sigut molt divertits i fàcils.

    ResponElimina
  24. Hola soy Marcos
    lo que mas me a costado a sido el 3 porque no se me dan bien los tildes

    ResponElimina
  25. hola soy el didac y el que mas mea costado a sido el 3 porque me liava

    ResponElimina
  26. hola sonia soy yasmin me ha gustado mucho pero el que mas me a costado a sido el tercero

    ResponElimina
  27. hola sonia soi el eliot y el que mes m'a costat a sigut el primer perque no sabia agrupa les paraules

    ResponElimina
  28. Molt bé nois, gràcies pels comentaris els tindré en compte. Estaria bé que seguissiu fent les activitats que teniu al bloc per repassar continguts.

    ResponElimina
  29. a mi los tildes porque son faciles de encontrar

    ResponElimina
  30. no m´ha costat ningun de fer gracies m´ha servit de molt

    ResponElimina